Preafericitul ce-și schimbă declarațiile precum veșmintele cu fir de aur

patriarhul-danielPatriarhul BOR, Daniel, așa-zisul ¨preafericit¨, și-a cerut iertare față de tineri, printr-un mesaj prin care încearcă să-și arate susținerea față de victimele incendiului din #colectiv. Își cere iertare după ce a văzut că se fac presiuni asupra lui. Oare cine îl crede? Fața lui nu îmi inspiră decât un ¨n-am chef, dar trebuie s-o fac și pe asta..¨. Și o face din obligație, pentru că ceea ce spune nu inspiră încredere, mai ales după declarațiile anterioare pe care le-a dat, dar și după traiul de lux pe care îl duce de ani de zile și de care mi s-a cam luat, sincer vorbind.

http://adevarul.ro/news/eveniment/mesaj-patriarhul-danielne-cerem-iertare-8_563b6d72f5eaafab2c5439c6/index.html

Vrea catedrale, dar nu ne ajung spitalele, iar medicii ne pleacă, în timp ce preoții fac bani grei pe la spate. Nu îi condamn pe toți. E adevărat, nu mă duc nici prea des la biserică, dar asta nu înseamnă nimic. E alegerea fiecăruia și faptul că această instituție este una coruptă, la fel ca multe altele, mă obligă să îmi susțin afirmația. Credința nu ți-o arăți nici la tv, nici la biserică. Credința o porți în suflet. Pentru că e o diferență între ceea ce ne prezintă ei, cerând bani în cutia milei, fenomen practicat intens și fără pic de rușine..

Lasă un răspuns

