PRIME România își caută omuleți noi!

Acum doi ani, tot într-o zi de octombrie, dar nu chiar atât de ploioasă, mă îndreptam cu mari emoții către locul în care aveam să dau un interviu. Îmi luase ceva timp până să mă hotărăsc dacă să mă duc sau nu, dar în cele din urmă,  dorința de a învăța lucruri ce țineau de domeniul meu de studiu, a fost mai puternică decât orice altă teamă privind cum avea să decurgă totul. Nu știam exact ce înseamnă o asociație studențească și cu ce se ocupă ea, nici măcar nu știam dacă mă voi descurca sau dacă îmi va plăcea atât de mult. Tot ce îmi doream era să știu că am un punct de reper, un loc unde să pot pune în practică tot ce învățasem, până atunci, doar teoretic.

Nu îmi imaginam că după puțin timp o să ajungă să îmi placă atât de mult încât să mă implic 100% pentru primul meu eveniment, organizat alături de o super echipă, în cadrul Congresului Național al Studenților la Comunicare. Nu știam nici că voi avea parte de atât de multe momente frumoase, alături de colegi de la care mereu am învățat câte ceva nou și alături de care am râs, inevitabil, la aproape fiecare ședință săptămânală pe care o organizam.

CNSC 2014

2014 CNSC

PRIME România este locul perfect în care poți să îmbini utilul cu plăcutul, ședințele creative cu zâmbete și multă dăruire, care, mai apoi, se transformă în super evenimente cu invitați pe măsură și cu petreceri de final de la care cu siguranță vei pleca cu multe amintiri de neuitat.

Familia care m-a găzduit 2 ani de zile, unul în CNSC, iar celălalt în departamentul de HR, își caută omuleți noi, dornici să învețe, să se dezvolte și să se distreze așa cum numai #humansofPRIME știe să o facă!

Dacă ești un maestru al cuvintelor, poți opta pentru departamentul de PR. În departamentul de Marketing vei putea organiza Spring Masquerade sau Boutique Cliché. Organizarea petrecerii bobocilor, a Școlii de Iarnă, dar și  evaluările membrilor asociației intră în atribuțiile departamentului de HR. Cei de la Events sunt tot timpul activi și organizează evenimente  faine, de la care nu ai cum să lipsești. Digital Art se ocupă de vizualurile creative ale tuturor evenimentelor din asociație. CNSC (evenimentul meu de suflet) ajunge anul acesta la cea de-a 13-a ediție.. dacă vreți să organizați 3 zile de conferințe și studii de caz inedite, acolo este locul vostru. Și mai sunt încă două proiecte frumoase: PR Tea & AD Cookies, unde evenimentele sunt tot timpul dulci și interesante și PR & Ad Fair, unde veți avea ocazia să organizați un târg de joburi special creat pentru studenții la comunicare.

So.. dacă sunteți curioși și vă doriți să faceți parte din asociație, trebuie să știți că veți fi primiți cu brațele deschise, dar nu înainte de a trimite CV-ul pe adresa recrutari@primeromania.ro, alături de câteva cuvinte care să descrie motivația voastră de a face parte din echipa PRIME. Deadline: 21 octombrie. Succes!

Sper că v-am convins să vă dați o șansă, să cunoașteți colegi frumoși și să ne faceți mândri de asociația care timp de 18 ani dezvoltă proiecte creative și care de la an la an, mai crește un pic și devine mai valoroasă pentru fiecare om care ajunge să-i calce pragul!

HR team

Lasă un răspuns

