Activități de toamnă

Dacă aș mai fi la școală, iar profesorii m-ar pune să povestesc o întâmplare din vacanță, probabil nu aș ști pe care să o aleg, dar pentru că anii au trecut, iar eu nu mă mai pot bucura de compunerile pline de creativitate pe care încercam de fiecare dată să le fac, aleg să scriu aici, pe blog, amintiri frumoase, pe care să le împărtășesc cu voi.

Pentru că este toamnă și pentru că este sezonul lor, al strugurilor, în weekend am dat o fugă până la țară, pentru a-i ajuta pe ai mei la culesul viei sau la strugurit, cum îmi mai place mie să spun. Ca și anul trecut, am așteptat cu nerăbdare acest moment și am sperat să nu apară vreun impediment care să îmi amâne plecarea.

Vremea a ținut cu noi, nu a fost nici foarte cald, dar nici frig, ci au căzut din când în când câteva picături de ploaie, cât să ne aducă aminte că vara a trecut, iar toamna începe să-și intre în drepturi încet, dar sigur!

La vie

struguri

struguri

struguri

După ce am terminat de cules via, am fost să adunăm nuci și nu de oriunde, ci de la nucul care îmi ținea umbră când eu eram mică și nu aveam răbdarea sau puterea necesară pentru a presta altă activitate, decât aceea de a alerga sau de a mă juca prin împrejurimi, ca orice alt copil de vârsta mea. Îmi revin în minte amintiri, mai ales când îl văd pe unul dintre verișorii mei, care are o energie incredibilă pentru cei patru anișori ai lui. Bineînțeles că nebuniile nu lipsesc din program, dar așa e când ești copil, nu ai alte preocupări mai importante decât joaca. 🙂

copilărie

nuci

Pe simpatica asta mică am găsit-o la marginea drumului, uscându-se la soarele care se ascundea timid printre nori.

ciupercuță

Ca de fiecare dată, bunica mea ne-a răsfațat cu ce știe ea să facă mai bun. Nu a existat vizită pe care să i-o facem, iar ea să nu ne pregătească ceea ce știe că ne dorim de fiecare dată. Bucuria este și mai mare atunci când îmi aduc aminte de gustul copilăriei, savurând ¨lănghidele cu/fără brânz㨠sau din plăcinta pe care doar ea știe să o facă atât de gustoasă. Am și dovada!

ATT_1443364933623_IMG_20150927_145411

Viața e frumoasă când știi să te bucuri de lucrurile mărunte, așa că zâmbiți și fiți fericiți alături de oamenii dragi de lângă voi, căci până la urmă, asta e cel mai important!

Lasă un răspuns

