Prima mea tortilla de patatas!

În bucătărie nu pot să zic că intru prea des, dar atunci când o fac, de obicei, încerc să experimentez diverse rețete pe care le vânez pe internet. Dacă îmi ies sau nu.. ține de norocul începătorului!

Recunosc că am obiceiul nesănătos de a ¨căsca ochii¨ fie pe Instagram, fie pe site-uri culinare, la fel și fel de preparate care-mi fac, inevitabil, poftă! Rețeta pe care am experimentat-o azi în bucătărie a stat pe lista mea de așteptare de ceva timp, însă nu m-am încumetat niciodată să o încerc. Nu e grea, din contră, chiar foarte simplă și delicioasă. Cum aseară am dat din nou peste ea, am zis că azi nu mai scapă și mă apuc de treabă.

Despre ce e vorba? Tortilla de patatas! Faimoasa rețetă spaniolă este, de fapt, un fel de omletă de-a noastră care pe lângă ou, mai are cartofi, ceapă și sare! Bineînțeles că se mai pot adăuga diferite ingrediente. Eu, cum sunt expertă în omlete și încerc de fiecare dată altă variantă, am ales ca la tortilla mea, pe lângă ingredientele de bază, să adăug roșii, mărar și un strop de piper, pentru un pic de culoare și aromă!

Am urmat exact pașii din rețetă și, spre uimirea mea, chiar mi-a ieșit o tortilla de patatas delicioasă! Așa că data viitoare voi experimenta și alte variante! Ce-a ieșit, vedeți în pozele de mai jos! 😀

tortilla de patatas

tortilla de patatas

tortilla de patatas

IMG_1816!

Lasă un răspuns

