Respiro

Spuneam la sfârşit de an că 2015 o să fie încărcat încă din primele zile. Şi am avut dreptate! M-am aglomerat atât de mult, încât simt că uneori am nevoie de o pauză nelimitată. Mi-ar plăcea să am o carapace în care să mă retrag de fiecare dată când simt că nu mai ştiu în ce direcţie să o iau. Când vreau să le fac pe toate, în acelaşi timp, deşi ştiu foarte bine că e imposibil.

Spuneam că vreau să mă organizez, să-mi prioritizez lucrurile. Dar cum să fac asta când fiecare activitate pe care o am simt că e importantă în felul ei? Mi-e greu să cântăresc importanţa unei acţiuni atunci când ştiu că nu vreau să le neglijez şi cu atât mai mult nu vreau să renunţ la niciuna din ele.

Mă implic foarte tare în fiecare angajament pe care mi-l iau şi uneori îmi fac mai multe griji decât ar trebui. Probabil pentru că sunt perfecţionistă şi vreau să iasă totul bine. Iar atunci când nu reuşesc şi mai apar mici probleme, mă demoralizez.

Am noroc că mai sunt persoane în jurul meu care mă „trag de mânecă” şi-mi spun să o iau mai uşor, să mă relaxez, să trag aer în piept şi să învăţ să am mai multă răbdare. Pentru mine până şi relaxarea a devenit o problemă în perioada asta, pentru că nu vreau să cad în cealaltă extremă şi să mă trezesc că am pierdut prea mult timp, iar tot ce aveam de făcut să se fi dublat.

Pe de altă parte, încerc să văd şi partea plină a paharului. Nu prea am timp să mă plictisesc, fiindcă mereu am ceva de făcut. E bine că la final de zi am puterea să zâmbesc, să analizez şi să fiu mulţumită pentru ceea ce am, pentru ceea ce sunt, pentru ceea ce trăiesc în fiecare zi şi pentru ceea ce plănuiesc să fac în viitor!

Îmi place că deşi mă lovesc de mici probleme, nu renunţ la ceea ce îmi doresc să fac. Mă ambiţionez să ajung acolo unde vreau, chiar dacă nu e uşor, chiar dacă durează zile, săptămâni, luni sau chiar ani. În tot acest timp învăţ câte ceva. Mă supăr, plâng, râd şi lupt în continuare.

optimism

Lasă un răspuns

