Un 2015 cu pretenţii!

Fiindcă este sfârşit de an, tragem linie şi începem să cântărim reuşitele sau eşecurile de care am avut parte, să vedem care atârnă mai tare. Încercăm să ne dăm seama unde am greşit şi ce putem să îmbunătăţim sau să schimbăm pe viitor. E momentul acela din an când ne facem promisiuni de care poate nici nu ne vom ţine, fie că uităm, fie că planurile noastre se mai schimbă în timp şi ne dăm seama că nu ne doream atât de mult un anumit lucru.

De asemenea, e momentul în care scriem pe hârtie (sau pe blog, după caz) tot ce ne dorim să facem în noul an. Fie că este vorba de dorinţe mai vechi, pe care nu le-am putut îndeplini, fie că sunt mai noi, faptul că dorim să le punctăm în continuare, înseamnă că sunt importante pentru noi.

!Sursa: pinterest.ro

Anul 2014 a fost pentru mine unul bunicel. Nici bun, nici rău. Am reuşit să-mi duc până la capăt anumite proiecte, însă nu pe toate le-am finalizat, iar de unele nici măcar nu m-am apucat, ceea ce mă face ca în anul 2015 să apăs pedala un pic mai tare şi să-mi ating obiectivele.

Nu o să mă plâng că voi avea un an lipsit de activităţi, din contră. O să am de lucru încă din primele zile ale anului. Şi asta mă bucură, dar mă şi îngrijorează, într-un fel. Îmi fac griji din cauza lipsei de timp. Ca de obicei, atunci când am multe lucruri de făcut, rar reuşesc să-mi gestionez corect timpul. Chiar dacă respect deadline-urile, simt că nu aloc suficient timp fiecărei activităţi şi tocmai din acest motiv risc să greşesc sau să uit aspecte importante.

Cred că pentru 2015 aceasta ar fi cea mai mare dorinţă a mea. Să învăţ să-mi gestionez timpul şi să-mi prioritizez lucrurile. Şi-mi mai doresc să am mai multă răbdare. În special cu mine. Odată ce reuşesc să fac asta, sigur o să meargă totul mult mai bine. O să am mai mult timp pentru mine, dar şi pentru cei dragi şi, în special, pentru anumite persoane cu care mi-aş dori să petrec mai des momente frumoase. Cu ocazia asta, îmi cer scuze pentru nenumăratele refuzuri sau amânări.

Pe lângă asta, mi-aş dori să-mi finalizez cu bine studiile, iar aici mă refer la licenţa care a început să-mi dea palpitaţii încă de pe acum. M-am apucat de ea, ca o persoană conştiincioasă ce sunt, tocmai ca să evit să mă stresez în ultima lună. Şi aşa stresul e destul de prezent în viaţa mea, nu am nevoie să-i dau şi mai multe motive să mă chinuie. Cred că aici intră şi masterul..

În continuarea listei mele, spun că mi-ar plăcea să mă plimb mai mult. Să călătoresc, să vizitez locuri noi. Să cunosc oameni noi. Cred că am mai menţionat acest lucru în trecut, dar rămâne visul meu permanent de care nu o să mă satur niciodată. E una din plăcerile acelea nevinovate la care nu poţi să renunţi. Anul acesta am fost pentru prima dată în Grecia (Thassos) şi mi-a plăcut tare mult. Nu am apucat să vizitez atât de mult pe cât mi-aş fi dorit, dar experienţa de a fi într-o altă ţară şi de a vedea peisaje noi, e minunată!

Un alt aspect important pe care aş vrea să îl iau mai mult în considerare anul viitor, este acela să profit mai mult de ocaziile cu care mă întâlnesc. Să nu le mai las să treacă pe lângă mine, pentru ca mai apoi să regret. Mai bine să-mi pară rău de ceva ce am făcut, decât să-mi pară rău că nu am încercat şi să mă gandesc cum ar fi fost dacă… Mi-am dat seama că atunci când refuz să fac un lucru, de cele mai multe ori îl regret apoi. Chiar dacă îmi doresc, îmi pun singură bariere şi refuz să mă bucur de adrenalină şi de momentul în sine. Şi asta vreau să se schimbe!

do it nowSursa: pinterest.ro

Dorinţe ar mai fi, dar toate se leagă de ce am scris mai sus şi cred că am reuşit să punctez esenţialul. 2015 este anul în care voi face lucrurile să meargă mai bine. Anul în care voi face schimbări şi un pic de ordine în gândurile mele.

Aşa că vă doresc şi vouă acelaşi lucru! Să fiţi optimişti, curajoşi şi muncitori. Să aveţi un an mai bun, mai productiv, mai provocator şi mai frumos din toate punctele de vedere! 🙂

La mulţi ani!

3 gânduri despre “Un 2015 cu pretenţii!

Lasă un răspuns

