„Viitorul se răpeşte, nu se aşteaptă!”

future of media 2014

„Future of Media” a fost evenimentul de care v-am povestit şi locul de unde am plecat cu o impresie plăcută, fiind şi prima ediţie la care am participat. Am notat câteva informaţii interesante pe care  le împărtăşesc cu voi, pe unele le ştiam, pe altele am fost plăcut surprinsă să le aflu.

Petrişor Obae (paginademedia.ro) ne-a vorbit despre schimbările anului 2014 din TV, presă şi radio

– la PRO TV s-au făcut taieri majore, dar s-au refăcut rapid

– în 2015 vor apărea 3 reality-show-uri spectaculoase

– Antena 1 deşi a adus oameni de la PRO şi a investit în echipe noi, nu a reuşit să îi depăşească în audienţă

– supravieţuirea presei ţine de imaginaţie (s-ar putea să-şi revină miraculos în 2015)

– nu prea mai există transparenţă în online

– pentru online, alegerile din 2014 au reprezentat momentul în care jurnaliştii şi-au putut face meseria

– Pro FM este de vânzare şi urmează să fie cumpărat de DIGI

 Dragoş Stanca (Think Digital Romania):

– piaţa de media s-a globalizat = online publishing

– oamenii preferă filtrul Facebook pentru a-şi citi ştirile

– mobilul este despre şi pentru nevoile noastre

Răzvan Căpănescu (Leo Burnett Group):

– „Think big!”

– publicitatea trebuie făcută în mod inteligent, pentru a nu fi uşor de identificat

Mugur Pătraşcu (iLeo):

– piaţa locală investeşte în facebook

– lupta pentru atenţia consumatorului va creşte pe digital

– „Don’t market to customers, market to situations”

Laura Barbu (Vodafone Romania):

– petrecem peste 3 h din zi, pe mobil

– smrtphone = kit de supravieţuire; aliatul de zi cu zi pentru nevoile noastre

– dacă azi avem o aplicaţie pentru orice, în viitor vom avea un video pentru orice

– în viitor, segmentul Health & Wellness va avea o dezvoltare uimitoare pe mobile, ducând la apariţia unor aplicaţii

Mihai Gongu:

– Viitorul se răpeşte, nu se aşteaptă!

– vloggingul este într-o continuă dezvoltare

– youtube-ul are nevoie de content cu mesaj emoţional

Bogdan Bob Botezatu (Bitdefender):

– nici un telefon, indiferent de sistemul de operare, nu este safe în fața hacker-ilor

– nu e ok să ne conectăm la orice reţea wifi, mai ales dacă nu este securizată

– scrieţi securizat, introduceţi SSL!

Tudor Galoş (Microsoft):

– marketingul trece prin nişte schimbări (trecerea de la produse, la experienţe)

– Agile Marketing = viitorul în marketing

– trebuie să ţinem tot timpul legătura cu utilizatorii

– advertisingul nu trebuie să fie advertising

– trebuie să fim empatici cu lista de subiecte ale zilei, trebuie să fim oportunişti, să ne lipim de evenimente

– mizaţi pe cultură şi veţi avea relevanţă

– greşeală de publicitate: să creezi o poveste care nu are legătură cu produsul

– comunicarea trebuie să livreze ceva palpabil

– marketingul trebuie să facă profit

– clienţii sunt raţionali, dar şi emoţionali; există tirania clientului, rolul tău este să te adaptezi, să fii flexibil

– să gestionezi relaţiile cu clienţii şi să le îmunătăţeşti

– dacă intri într-o bătălie şi totul merge conform planului, ai intrat într-o ambuscadă!

– trebuie să pui o structură în haos

Claudia Chirilescu şi Cristian Ursea (Spoon Media):

– Whatsapp este creaţia a doi foşti angajaţi Yahoo şi a devenit cea mai folosită aplicaţie din zona de comunicare

– 80% dintre utilizatorii Whatsapp se conectează de pe Android

– Whatsapp te obligă să răspunzi instant

– Se începe promovarea companiilor și a campaniilor prin Whatsapp, dar fiind o aplicaţie personală, nu se ştie cât de bine va funcţiona

Anunțuri

2 gânduri despre “„Viitorul se răpeşte, nu se aşteaptă!”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s