Vunk = mesaj, emoţie, iubire

#MegaConcertVUNK

Seara de ieri, fiind una de luni, mi-am petrecut-o alături de oameni frumoşi, înconjurată de muzică, de zâmbete, de emoţii şi de iubire. A fost un început de săptămână perfect! Aşa se întâmplă de fiecare dată când merg la un concert VUNK.

Aseară, #MegaConcertulVUNK (Ne facem auziţi) a fost organizat de către Uniunea Studenţilor din România (USR), în cadrul Festivalului uniFEST.

#MegaConcertVUNK...

A fost pentru a 3 a oară când am avut ocazia să îi văd şi să îi ascult live. Şi a fost minunat, ca de fiecare dată. Am mai povestit despre concertele la care am fost, la spectacolul #aşaşishow şi la balul bobocilor.

Venind la concertele lor, inevitabil te simţi bine, cânţi şi trăieşti momente frumoase. Când eşti acolo, timpul are o altă dimensiune. Atât de bine îşi fac treaba. Cu atât de multă pasiune şi dăruire. Ei chiar ştiu să transmită mesaje puternice prin melodiile lor. Ştiu să te facă să trăieşti momentul, să vibrezi, să cânţi şi să dansezi pe ritmuri pop-rock.

VUNK este una din trupele mele româneşti preferate şi de fiecare dată mă surprinde într-un mod plăcut, atât prin campaniile pe care le susţine, cât şi prin emoţiile pe care reuşeşte să le transmită către public.

Peste două săptămâni va apărea videoclipul celei mai noi piese a lor, „Ne facem auziţi”, prin care aceştia susţin campania de mobilizare cu privire la votul de duminica aceasta, la care trebuie să participăm. Ce ne facem cu adevărul, în el ni se ascunde viitorul.. Noi stăm aici până nu ne mai minţiţi, voi ce vă faceţi când ne facem auziţi? Noi nu ne dăm bătuţi niciodată, niciodată!”

Solistul trupei ne-a îndemnat să mergem la vot:

Cornel Ilie: „Studenţii sunt principala putere în orice lume!

Aşadar, România, ne facem auziţi?”

#MegaConcertVUNK.

Lasă un răspuns

