Cum a decurs vizita la fabrica Alka

Astăzi am avut onoarea de a păşi cu bucurie într-un loc, unde dulciurile prind viaţă: la fabrica Alka!

alka.

Împreună cu alte 4 fete norocoase, m-am aventurat într-o călătorie frumoasă, spre tărâmul dulciurilor. Vizita noastră la fabrica Alka, a început cu un mic regulament de ordine interioară, după care ne-am echipat corespunzător şi am intrat în depozit, acolo unde erau ţinute materiile prime. Ne-au fost explicate detalii despre importanţa menţinerii unei temperaturi potrivite fiecărui ingredient, precum şi care sunt cele mai importante aspecte, ce ţin de fabricarea produselor.

Apoi,  am mers spre locul unde se mixau toate ingredientele pentru foile de napolitane. Aluatul semăna cu cel de clătite. Am văzut fiecare proces de fabricare îndeaproape şi am putut gusta din foile de napolitane, proaspăt scoase de pe bandă!

În timp ce înaintam, mirosurile de ciocolată, scorţişoară sau cafea, ne ghidau spre locurile în care prăjiturile se coceau în cuptoarele imense, iar altele, leneveau la răcoare, aşteptând să fie ambalate.

prajituri

Sursă foto: http://www.alkagroup.ro

Faptul că eşti într-o fabrică de prăjituri şi ai ocazia să vezi fiecare etapă din pregătirea produselor, pe care măcar o dată le-ai mâncat, să vezi grija cu care fiecare angajat lucrează şi pasiunea pe care aceştia o pun în tot ceea ce fac, te face să te simţi mult mai sigur de acele produsele, de calitatea lor.

Alka

La final, am avut ocazia să o cunoaştem pe doamna Ruxandra Roman (Marketing & Communication Director) şi pe Ady Hirsch (CEO), cei care  ne-au răspuns la toate întrebările. De asemenea, am purtat o conversaţie liberă şi foarte interesantă despre cum a luat naştere fiecare proiect şi ce anume a stat la baza dezvoltării şi, implicit, a succesului lor: INOVAŢIA! Faptul că au venit de fiecare dată cu ceva nou şi i-au surprins într-un mod plăcut pe consumatori (fie prin produse, arome sau ambalaje noi), i-au clasat în topul preferinţelor. Misiunea lor nu este aceea de a-i manipula pe consumatori, ci doresc să le ofere acestora o stare de bine atunci când consumă produsele Alka!

PS: Am aflat că Alka Group este pe piaţă încă din anul 1994. He, he! Tot atunci mă năşteam şi eu. Sunt 20 de ani de activitate, 20 de ani  în care au reuşit să-şi păstreze şi să-şi răsfeţe consumatorii cu produse de calitate.

Înainte de a ne încheia turul, am vrut să îl vizităm şi pe prietenul nostru albastru, elefantul Toortitzilor. Din păcate, acesta era în vacanţă şi nu l-am putut saluta, dar am promis că ne vom reîntoarce special pentru el.

La final, din partea „casei”, am primit şi nişte produse, numai bune de savurat!

E bun, e… alka!

 #produse alka

Lasă un răspuns

