CNSC şi-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a ediţie!

Spuneam acum ceva timp că sunt foarte fericită şi că am început să fac lucruri noi. De aproximativ 6 luni de zile lucrez împreună cu o echipă frumoasă la un proiect minunat, numit Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare. Tot de atunci mi-am dat seama că îmi place tare mult ceea ce fac şi că nu aş schimba cu nimic experienţa pe care o trăiesc acum. În tot acest timp am învăţat lucruri noi, lucruri pe care înainte nu mi le puteam imagina sau pe care îmi era teamă să le descopăr.

Când ajungi să îţi placă ceea ce faci, nu mai pui bariere şi accepţi provocări. Ştii că evenimentul e al tău şi ştii că stă în mâinile tale să iasă cât mai bine. Ştii că odată ce se conturează ideea de bază, atunci începe munca adevărată. Ştii că nu mai poţi da înapoi. Şi e frumos. E frumos să vezi cum evoluezi încet, încet. E frumos sa te uiţi în urmă şi să vezi de unde ai plecat. Şi cel mai frumos e atunci când ai de la cine să înveţi.

Anul acesta Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare a ajuns la cea de-a 11 a ediţie. Pentru că am vrut să alegem o temă interesantă şi mai puţin abordată în România, ne-am gândit că Neuromarketing-ul ar stârni curiozitatea multor studenţi.

Evenimentul se va desfăşura în perioada 8 – 10 mai. Primele două zile vor fi axate pe conferinţe şi studii de caz, iar ultima zi o vom dedica workshop-urilor.

Prima conferinţă, „Introducere în neuromarketing”, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, şi le va oferi celor prezenţi o experienţă menită să îi iniţieze în tainele neuromarketingului. Participanţii vor afla de la specialiştii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizează şi relevanţa studiilor realizate, diferenţele dintre studiile efectuate în strainătate şi cele din România şi ce rol au acestea în crearea unei relaţii între brand şi consumatori.

Cea de-a doua conferinţă, „Neuromarketing – noua cale de cunoaştere a consumatorului”, care începe la ora 14:10, a fost gândită să le ofere participanţilor insighturi despre tehnicile şi strategiile de neuromarketing folosite în mediile online şi offline. În cadrul acesteia, participanţii vor afla care este impactul simţurilor în alegerile raţionale ale consumatorilor. Vor fi aduse în discuţie avantajele şi dezavantajele acestui domeniu, regulile după care se ghidează, dar şi bugetul necesar unor astfel de studii şi campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va începe cu o conferinţă intitulată „Neurodesignul în publicitate și relații publice”, la ora 10:00, în care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului în publicitate și relații publice și impactul pe care îl au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achiziționare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, în cea de-a patra conferinţă, „Neuroetica. Concluzii și previziuni”, la ora 14:10, vor fi aduse în discuţie previziuni despre evoluţia campaniilor de neuromarketing, iar participanţii vor afla care sunt urmările negative sau pozitive ale neuromarketingului şi care este modul în care acesta este privit de consumatori şi de specialişti.

Evenimentul va avea loc la Casa de Cultură a Studenţilor din Bucureşti (ADRESA: Calea Plevnei 61, sect.1.)

Vă puteţi înscrie la eveniment, accesând site-ul cnsc.primeromania.ro, la secţiunea Înscrieri, până pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinţe şi studii de caz, iar pachetul complet, care include şi accesul la workshopuri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include accesul la petrecerea din cea de-a doua zi (pe care vă garantez că nu trebuie să o rataţi) şi gustarea din pauze.

Vă aşteptăm cu drag!

afis cnsc 2014

Anunțuri

2 gânduri despre “CNSC şi-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a ediţie!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s