Întoarce-te acasă!

Pentru că astăzi este o zi specială dedicată iubirii, Holograf ne-a pregătit o colaborare inedită alături de frumoasa Antonia.

holograf ft. antonia

Holograf este trupa mea românească preferată. Ascult piesele lor cu mare drag, de fiecare dată când am ocazia! Îi ştiu de când eram mică şi ceea ce mi se pare incredibil este faptul că au reuşit să reziste chiar şi după atâţia ani! Toate melodiile lor transmit câte un mesaj, iar vocea caldă a lui Dan Bitman este cea care mă face să nu mă satur niciodată de legendara trupă, Holograf!

Piesa „Întoarce-te acasă” este extrasă de pe cel mai nou album: „Love Affair” care a fost lansat în anul 2012 alături de MediaPro Music.

„Întoarce-te acasă”  este o piesă foarte frumoasă, dedicată tuturor celor care iubesc. Colaborarea cu Antonia este ok, sună bine, îmi place! Vă invit şi pe voi să o ascultaţi!

Sursă foto: www.infomusic.ro

Lasă un răspuns

