Her (2013)

her

Aseară mă plictiseam prea tare şi m-am gândit să mă uit la un film. Am văzut trailerul de câteva ori şi de fiecare dată mă făcea să zâmbesc, aşadar, „Her” a fost alegerea potrivită pentru o seară monotonă. Mi s-a părut interesantă abordarea încă de la primele minute, deşi nu ştiam ce se va întâmpla mai departe. Curioasă de fel, l-am urmărit şi savurat cu mare interes.

Actorul principal Joaquin Phoenix (Theodore) este un scriitor (îmi plac filmele cu si despre scriitori), simpatic şi foarte sufletist, cu un mariaj eşuat şi în prag de divorţ. Acesta cumpără primul sistem de operare cu inteligenţă artificială din lume de care se îndrăgosteşte nebuneşte. Asfel, ajunge să aibă o relaţie cu vocea din computerul său. Pare puţin ciudată această relaţie, însă mie mi-a plăcut ideea!

Scarlett Johansson (Samantha) nu este prezentă fizic în film, deşi reuşeşte să te facă să crezi că e acolo prin felul în care îşi schimbă tonul suav şi expresiv al vocii. E convingătoare, te cucereşte, e  seducătoare şi plină de umor.

Este un film foarte interesant, emoţionant şi foarte bine realizat, având în vedere că acţiunea se petrece undeva în viitor. Mie mi-a plăcut şi se clasează printre preferate! Replica mea de suflet din acest film este: „The past is just a story we tell ourselves.” 🙂

„Her” va fi lansat în cinematografele din țară începând din 7 februarie 2014. Merită văzut!

4 gânduri despre “Her (2013)

Lasă un răspuns

