Am schimbat prefixul!

He, he.. ce repede trece timpul! Azi am împlinit 20 de anişori! Wow, parcă ieri eram o pitică plângăcioasă! Nu zic că acum nu mai sunt plângăcioasă, dar asta e partea a II-a. Mi se pare că până acum am avut parte de ani frumoşi, liniştiţi şi fără prea multe evenimente neplăcute, ceea ce e bine! Partea şi mai bună este că începând de acum înainte presimt că voi avea parte de evenimente piperate! Şi când spun piperate, mă refer la faptul că voi avea parte de experienţe inedite şi pe care le aştept cu mare entuziasm.

Una dintre aceste experienţe pe care mi le-am dorit din tot sufletul a început de ceva timp, mai precis de aproape 3 luni de zile şi continuă. Este vorba despre un proiect important atât pentru mine, cât şi pentru echipa mea. Deşi la început credeam că nu o să mă descurc, îmi dau seama că reuşesc să fac anumite lucruri pe care nu le-am mai făcut până acum, iar asta mă face să cred că este un motiv şi un bun prilej de a învăţa lucruri noi şi de a mă depăşi pe mine însămi. Este un proiect în care mă implic cu tot sufletul, pentru că îmi doresc ca rezultatul să fie unul pe măsură! Mai multe despre experienţa aceasta, vă voi spune în luna mai! Mai aveţi de aşteptat! 😀

Îmi doresc tare mult ca 2014 să fie un an bun şi productiv, pentru că am planuri multe în cap şi vreau ca măcar o parte din ele să le pot duce până la capăt, bineînţeles, cu multă muncă şi răbdare!

Revenind la ziua de astăzi, vreau să evidenţiez faptul că am fost înconjurată de cele mai dragi şi importante persoane din viaţa mea! Apoi, vreau să spun că m-a surprins foarte tare valul de urări pe care le-am primit, atât pe Facebook, cât şi pe mail sau direct telefonic. Mi-am dat seama că am prieteni buni, pe care am ştiut să îi aleg şi să îi ţin lângă mine. Şi mă bucur de asemenea că multe persoane cu care am interacţionat destul de rar sau pe care le-am văzut doar o singură dată, şi-au rupt o bucăţică din timp, ca să îmi ureze gândurile lor frumoase. Vă mulţumesc, dragilor! Sper să aveţi parte de tot ce mi-aţi urat mie astăzi, pentru că şi voi meritaţi!

PS: Pentru că mă plângeam că iarna aceasta nu o să am parte de zăpadă, se pare că de ziua mea a nins şi pentru luna decembrie! Păcat însă că nu a fost o ninsoare liniştită, ci una cu viscol şi ger, care aduce multe probleme! Dar încerc să văd partea plină a paharului!

Momente frumoase să aveţi, dragii mei şi nu uitaţi să zâmbiţi cât mai mult, e un sfat de care eu ţin cont anul acesta! 😀

La mulţi ani!

5 gânduri despre “Am schimbat prefixul!

Lasă un răspuns

