Recapitulare 2013

Pentru că mai este foarte puţin până intrăm în noul an, m-am gândit să fac şi eu o mică recapitulare a lui 2013. Cum a fost, ce mi-a adus nou, ce am schimbat, dacă a fost sau nu un an mai bun. 2013 a fost un an plin în care am avut parte de experienţe frumoase şi am cunoscut oameni noi.

Lucruri importante pe care le-am făcut:

– În luna februarie am participat la Travel Hunt-ul Cultural – Global Village. A fost prima experienţă de genul acesta pe care am avut-o şi pot spune sincer că mi-a plăcut foarte mult. A fost frumos, m-am distrat, dar am şi câştigat. Experienţa, aici.

– În luna martie m-am alăturat cu mare drag Campaniei „Copiii fără etichete” organizată de Salvaţi Copiii România. Această campanie şi-a propus să combată violenţa asupra copiilor şi să îi ajute pe aceştia să devină ‘Oameni Mari’.

– Am participat la lansarea primei platforme de parenting pozitiv din România, unde l-am întâlnit şi pe scriitorul Mircea Cărtărescu, invitat să vorbească despre importanţa unei educaţii corecte.

– În aprilie  am avut parte de o experienţă inedită! M-am numărat printre cei 100 de fericiţi câştigători ai unui bilet la “Alai la Tramvai”, unde am sărbătorit 20 de ani de ProFM printr-un concert susţinut de Smiley, Sore, Alex Velea şi Mihai Ristea.

– În mai am avut parte de un intership interesant la TVR (primul meu internship)

– În septembrie a fost momentul în care m-am hotărât să fac ceva ce nu mai făcusem până atunci. A fost primul an în care am participat la Webstock (cea mai importantă conferinţă de social media din România) în calitate de blogger acreditat şi am făcut live-blogging de la eveniment. Tot acolo am stat un pic de vorbă şi cu Mihai Zmenta. Mi-a plăcut tare mult şi promit să mă mai duc!

– Am participat pentru a 2 a oară la Let’s do it, Romania!

– În octombrie am cunoscut-o pe Claudia Tocilă, o tipă super faină care mi-a oferit un bilet la un mega concert VUNK #aşaşishow în urma unui concurs. A fost o experienţă minunată, unde împreună cu băieţii de la Vunk am mers în căutarea fericirii.

– Am cunoscut-o pe Sabina Cornovac,  când m-a invitat la un suc, să discutăm despre oamenii activi şi nu numai. A fost o seară frumoasă şi îi mulţumesc încă o dată!

– L-am întâlnit pe Andi Moisescu, fiind primul invitat din 2013 al Serilor FJSC, organizate de Antonio Momoc.

– L-am cunoscut pe Moise Guran, tot la Serile FJSC.

– Luna noiembrie a fost marcată de un prim moment interesant pentru mine: am luat primul meu interviu important.

– Am participat la cea de-a 10 a ediţie BuzzCamp. Acolo am întâlnit-o pe Mihaela Tatu.

– Un al doilea eveniment important ce a avut loc tot în noiembrie: cu mari emoţii după primele interviuri, am reuşit să devin membru PRIME (singura asociaţie studenţească de relaţii publice şi comunicare din ţară)  şi am intrat în frumoasa echipă care va organiza în 2014 ce-a de-a 11 a ediţie CNSC (Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare)

– M-am înscris şi am urmat cursurile Online Marketing Academy lansate de Google România (urmează examenul!)

– În decembrie i-am vizitat pentru prima dată pe cei de la FotoUnion, acolo unde am făcut un minunat portret de familie. Mi-a plăcut, aşa că voi reveni!

Eu consider că a fost un an în care am avut parte de experienţe diverse, un an în care am fost destul de activă, cu realizări la care poate că nici nu mă aşteptam. Se putea şi mai bine, mereu se poate mai bine! Poate că 2014 îmi va aduce şi mai multe experienţe, mult mai interesate şi mai provocatoare! Deocamdată trag linie şi sunt mulţumită şi fericită cu ce am realizat până acum!

În anul ce vine vă doresc să fiţi sănătoşi, să aveţi parte de cât mai multe realizări pe toate planurile, să fiţi mai buni, mai fericiţi şi mai zâmbitori! Să luptaţi pentru ceea ce vă doriţi cu adevărat, să credeţi mai mult în voi, pentru că se poate!

   La mulţi ani!

me

5 gânduri despre “Recapitulare 2013

Lasă un răspuns

