Dependenţe de sezon

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu am observat că în perioada asta devin dependentă de unele lucruri.

Ştiţi şi voi că perioada dinaintea sărbătorilor de iarnă e mai specială pentru fiecare dintre noi. Parcă ni se activează automat starea aia de fericire şi vrem să fim alături de cei dragi, să dăruim şă să primim cadouri, să ne bucurăm de tot ce ne înconjoară. Nu spun că în restul anului nu ar trebui să fie aşa, din contră, dar acum e altceva, probabil şi elementele din jurul nostru au un rol bine definit.

Luminiţe peste tot, miros de portocale, ciocolată caldă, magazine pline de chestii drăguţe, forfota şi oamenii grăbiţi, frigul de afară care te obligă să te îmbraci cât mai gros şi cântecele de Crăciun sunt doar câteva dintre exemple.

Cum spuneam şi mai devreme, sunt dependentă de unele lucruri, ca fiecare om. Şi una dintre dependenţele mele este seria Home Alone: cred că toată lumea s-a uitat măcar o dată la cunoscutul film cu simpaticul Macaulay Culkin (simpatic era atunci, că acum nu mai este). Eu mă uit în fiecare an, recunosc. Îmi place mult, e un fel de tradiţie pentru mine. Nu ştiu dacă o să mă plictisesc vreodată de el. Nu mă uit pe net, ci de fiecare dată la TV. Nu ştiu de ce, cred că are mai mult farmec aşa.

Şi cum luna decembrie a venit, bineînţeles că PRO TV a dat startul! Iar eu, ca în fiecare an, desigur, nu puteam să îl ratez! 😀

home-alone

12 gânduri despre “Dependenţe de sezon

  1. Cum sa nu stiu si eu ca ai un blog si ca scrii atat de frumos?
    Perioada Craciunului este,pentru mine, cea mai frumoasa perioada din an.
    Home Alone? Bucuria mea de la varsta de 5 ani… si nu cred ca voi renunta la ea curand. Poate facem un maraton cu echipa CNSC.

    Apreciază

Lasă un răspuns

