Experienţa unui interviu important

Da, a venit şi momentul ăsta! Mai precis, joia trecută.

Am avut o temă pentru facultate, aceea de a lua un interviu unui fost sportiv (condiţie de intrare în examen). Aveam la dispoziţie o lună de zile. O lună în care trebuia să găsim sportivul respectiv, să-l contactăm, să primim aprobare, iar în cele din urmă, să facem faimosul interviu.

Recunosc că la început panica a fost mare. Era primul interviu important pe care trebuia să îl iau, şi nu să îl dau. Am început să mă gândesc cine ar putea fi, dar tot ce îmi trecea prin cap era că nu cunosc pe nimeni care să mă poată ajuta. Ca un miracol aş putea spune, printr-o simplă întâlnire cu o prietenă de-a mea căreia mă plângeam, a venit şi stropul de speranţă pe care îl aşteptam. Cunoştea pe cineva care ar fi putut să mă ajute. Mi-a dat numărul de telefon, am sunat şi am aşteptat. Cam două săptămâni. După, am primit un alt telefon, care era salvarea mea. Mi se găsise un sportiv. Şi nu orice sportiv:  o fostă campioană olimpică la atletism, doamna Maricica Puică.

Eram tare fericită că în sfârşit aveam cu cine să fac interviul, chiar dacă nu era nimic sigur, chiar dacă nu sunasem şi nu ştiam dacă va accepta. După o oră în care m-am gândit cum să abordez subiectul pentru a nu primi un refuz, mi-am făcut curaj şi am sunat. Mi-a răspuns o voce caldă. După ce m-am prezentat şi am întrebat dacă se poate să avem o întâlnire pentru a realiza interviul, imediat a acceptat.

Nu ştiam dacă într-adevăr a fost de acord sau înţelesesem eu greşit.  Am zâmbit, i-am mulţumit şi am închis, urmând să revin cu un telefon la începutul lunii noiembrie. Aşa s-a şi întâmplat. Am revenit cu un telefon în prima săptămână, pentru a stabili data întâlnirii noastre. Eu crezând că doamna Maricica Puică stă în Bucureşti, am întrebat-o unde ne putem întâlni. A început să râdă şi mi-a spus că locuieşte la Câmpulung Muscel, împreună cu soţul ei şi că mă aşteaptă acolo. În acel moment mi-a „îngheţat” mâna pe telefon şi mi-am dat seama că interviul meu mult sperat, nu se va mai realiza, fiindcă eu nu puteam merge acolo, din cauza facultăţii şi a altor activităţi pe care le am în Bucureşti.

După un sfert de oră de „negocieri”, mi-a spus că peste o săptămână va veni la Bucureşti şi va sta 3 zile, timp în care îşi va rezolva câteva treburi pe care le avea pe aici. Era ultima mea şansă, un fel de săptămână-limită. Am fost atât de bucuroasă, exact ca un copil mic ce îşi desface cadoul de Crăciun.

După tot research-ul meu şi toate întrebările pe care le aveam pregătite, mi-am aranjat frumos şi reportofonul meu cel nou, gata să fie pus în acţiune.

Ziua mult aşteptată sosise, iar întâlnirea mea cu doamna Maricica Puică a avut loc în cele mai bune condiţii, la locuinţa dânsei din Bucureşti.

Interviul a decurs bine, mi-a răspuns la toate întrebările, fără ezitări. Mi-am dat seama că este o doamnă cu multă experienţă de viaţă, o persoană prietenoasă, deschisă, sinceră, dar şi foarte sensibilă. Este un om care a muncit din greu pentru a ajunge acolo unde şi-a propus, şi care nu a renunţat niciodată, indiferent de piedicile care i-au fost puse de-a lungul cariereri.

Este o atletă cu un palmares impresionant:

– a practicat atletismul 23 de ani

– a stabilit 2 recorduri europene (în aer liber), 6 recorduri mondiale (în aer liber şi sală), 2 recorduri olimpice şi 15 recorduri Balcanice şi Naţionale

– a obţinut 23 de medalii la competiţiile majore: 10 de aur, 9 de argint şi  4 de bronz

Maricica Puică

A fost o mare onoare să o cunosc personal pe doamna Maricica Puică. Nu mă aşteptam să descopăr un suflet atât de bun şi sensibil!

Un gând despre “Experienţa unui interviu important

Lasă un răspuns

