Întâlnirea cu Andi Moisescu

Primul invitat din 2013 al Serilor FJSC (organizate de Antonio Momoc.) a fost Andi Moisescu (Apropo TV).

Seară de octombrie, ora 20, amfiteatrul arhiplin, voie bună, nerăbdare, curiozitate, bucurie. Da, aşa a fost ieri seară când Andi Moisescu şi-a rupt două ore din timpul său preţios şi ne-a făcut o vizită.

Andi Moisescu e un tip care mie-mi place. Îmi place ca om, e simplu, modest, natural. E funny, vesel şi optimist.

Ne-a spus câteva lucruri interesante despre el, despre experienţele pe care le-a avut şi din care a învăţat câte ceva. Am notat şi eu câteva şi vi le împărtăşesc şi vouă:

„Trebuie să preţuim timpul!”

Cum spuneam, Andi este un om modest şi spune că nu se crede cel mai bun.  „N-am nimic în plus faţă de restul oamenilor, poate doar nişte experienţe în plus, provenite din faptul că am ştiut să preţuiesc timpul şi nu l-am risipit. Raportez efortul pe care îl fac la unitatea de timp.”

” Încep să fiu conştient că devin un model pentru alţii. E de ajuns să îmi spună o singură persoană. Ţin cont de păreri, citesc ce se spune despre mine. Recomand să ascultaţi ce spun cei din jur, e foarte important.”

Trebuie să vă faceţi o scanare al propiului brand, pentru a vă descoperi valorile. Cel mai greşit e să dăm unor produse, valori pe care nu le au.”

„Când crezi că ai ajuns la pragul disperării, prăpastiei, să fii sigur că mai ai un pas până la victorie!”

Legat de televiziune:

– „Pentru mine televiziunea este ceva mai mult decât un hobby.”

Paradoxul televiziunii: „Cu cât te duci mai jos, cu atât te duci mai sus! Încerc să nu respect acel paradox, încerc să mă feresc de el.”

– „Manipularea este tot comunicare. Televiziunea apelează şi la manipulare, dar nu întotdeauna trebuie văzută ca pe un lucru rău.”

 – ” Televiziunea nu educă, pentru că nu ăsta e rolul ei. Educaţia ar trebui să vină din altă parte. Televiziunea te ajută într-un fel să distingi binele de rău.”

Despre publicitate:

– „Comercialul nu exclude calitatea.”

– ” Publicitatea nu e ca un film, publicitatea e doar un mijloc prin care nişte oameni încearcă, prin mijloace de comunicare, să dea produse jos de pe raft în coşurile consumatorilor.”

– „Ce nu îmi place la publicitate, folosesc în emisiune, punând la mijloc râsul. Ţinta mea e râsul. Râd cu publicitatea sau de publicitate. Mi se pare o atitudine mult mai sănătoasă.”

Modele şi inspiraţie:

-„Răspunsurile le găseşti uitându-te la modelele pe care le ai în viaţă.”

– ” România are modele. Întotdeauna a avut modele şi non modele.”

– „Consider că te poţi inspira de la modelele tale, dar nu le poţi copia. Poţi lua de la fiecare câte ceva, ceea ce crezi că ţi se potriveşte.”

Despre celebrele tricouri din emisiunea Apropo TV, munca lor şi echipa de producţie :

– „Tricourile au plecat dintr-o necesitate si oportunitate. Am considerat că oamenii pot comunica în mult mai multe feluri.”

„Tricoul schimbat în fiecare săptămână devine un cârlig. Oamenii abia aşteaptă să vadă un mesaj nou. Avem pană acum vreo 250 de tricouri.”

– ” Cred că am una din cele mai bune echipe de producţie. De fapt, nu cred, chiar am una din cele mai bune echipe de producţie din România.”

„Marele nostru noroc e că nu simţim nicio clipă că muncim.”

„Ceea ce fac eu, înseamnă că mă joc, nu că muncesc. Toată viaţa mea am alergat să înlocuiesc munca cu joaca.”

Printre oamenii care l-au inspirat şi pe care îi admiră, se numără: Adrian Sârbu, Florin Călinescu, Andreea Esca

A fost o seară frumoasă şi mă bucur că am putut să ajung. Îmi doream tare mult să îl văd pe Andi şi faţă-n faţă, nu doar de la TV. Şi dacă aveam o părere bună despre el, mi-am schimbat-o. Omul ăsta e genial! Nu am reuşit să fac poză cu el, din păcate, dar un autograf tot mi-a dat 😀

Andi Moisescu

2 gânduri despre “Întâlnirea cu Andi Moisescu

Lasă un răspuns

