Vunk #aşaşishow

Ieri, în jurul orei 14, Claudia m-a făcut fericită. Mă anunţase că am câştigat un bilet la concertul Vunk, printr-o simplă tragere la sorţi. Îmi doream super mult să ajung la concertul lor, mai ales că se anunţase a fi un spectacol unic în România, cu multe surprize.

Eu am mai fost la un singur concert Vunk, anul trecut, când au fost invitaţi să cânte în Silver Church la balul bobocilor pentru FJSC, despre care am scris aici. Îmi aduc aminte că atunci am cântat până nu mai aveam voce. Adevărul este că băieţii aştia te fac să te simţi cel mai fericit.

Aseară am fost în căutarea fericirii încă o dată. De fapt, acesta a fost cuvântul-cheie al serii: fericirea.

„Fericirea salvează România!”- Cornel Ilie

În deschiderea concertului au cântat Alexandra Uşurelu, o fată cu un glas de aur şi super mult potenţial, dar şi trupa ABCD.

Concertul a început cu un clip emoţionant al maestrului Radu Beligan, care pe mine cel puţin, m-a emoţionat. El ne-a vorbit despre reţeta fericirii.

„Un concert înseamnă fericire pentru mai mulţi oameni în acelaşi timp, iar fericirea este transmisă mai departe în oameni. Noi toţi suntem responsabili pentru fericirea celorlalţi. Tu faci parte din formula fericirii, dar fără exprimarea şi exteriorizarea ei, fericirea nu există. Fericirea are nevoie de oameni pentru a se naşte şi de cele mai multe ori, ea ne alege pe noi. Noi doar trebuie să fim pregătiţi să o naştem. Fericirea în seara asta v-a ales pe voi. Aţi stat destul la coadă pentru ea. Acum este rândul vostru să o simţiţi. Scena este a ta!”

Au fost şi invitaţi surpriză, precum Andra care a cântat în duet cu trupa Vunk, piesa „Numai la doi”,  Loredana ft. Vunk – „1000”şi Mirabela Dauer, care a cântat celebra piesă „Ioane, Ioane”, spre bucuria a aproximativ 5.000 de spectatori.

Au fost multe momente frumoase, timp oprit în loc, melodii celebre, tehnologie de ultimă oră, brăţări multicolore ce luminau pe ritmul antrenant al muzicii, scene mobile, baloane ce zburau prin mijlocul Sălii Polivalente, o semi-lună superbă ce întregea întregul decor. În trei cuvine, un show incendiar!

Mi-a plăcut mult de tot, îi ador pe băieţii aştia şi după show-ul de aseară, sigur îi voi mai revedea  în următoarele concerte!

2 gânduri despre “Vunk #aşaşishow

Lasă un răspuns

