Webstock – partea a II a

Aşa cum am promis, am revenit cu partea a II a de la cel mai mare eveniment de social media din România. În partea a 2 a a zilei au avut loc 3 micro-conferinţe: Blogging & Social Media, Innovation in Communication şi Mobile Trends. Toate au fost foarte interesante, dar cum nu puteam participa la toate 3 fiindcă se ţineau în acelaşi timp, mi-am ales micro-conferinţa despre  Blogging & Social Media. Aici ne-au vorbit: Monica Jitariuc, Vali Petcu, Ana Maria Baciu, Radu Dumitru, Mihai Zmenta, Bogdan Zarchievici şi Robert Katai.

Monica Jitariuc lucrează la The Practice şi a fost cea care ne-a împărtăşit cele 13 sfaturi esenţiale pentru oamenii din online! Eu, la rândul meu, vi le împărtăşesc vouă!

1. Să ai o filosofie, nişte principii şi un brand!

2. Să ştii ce vrei, să îţi stabileşti clar obiectivele!

3. Să ştii pentru cine scrii şi să nu uiţi asta!

4. Să ştii cu cine vorbeşti şi ce ai de vorbit!

5. Build your credentials!

6. Business

7. Fă-ţi PR – îngrijeşte-te de reputaţie!

8. Fii (mai) creativ!

9. It’s more than SEO!

10. Hai în off line!

11. Fă-ţi prieteni şi o comunitate!

12. Evaluează-ţi munca şi rezultatele!

13. Laudă-te cât mai mult! (sfat preluat de la Chinezu)

Pe lângă toate astea se adaugă profesionalismul, decenţa, bunul simţ, consecvenţa, coerenţa, ajustarea, răbdarea şi umorul!

Vali Petcu (zoso.ro):

Idei de bază:

– cel mai de preţ bun al unui blogger este brandul!

– campaniile se fac pe blogurile citite!

– trebuie să cunoaştem scopul campaniei şi să ne documentăm cu privire la rezultatele acesteia

– dacă nu scriem, nu e nimic de citit

Ana Maria Baciu ne-a vorbit despre proprietatea intelectuală în mediul on line.

A început prezentarea cu un citat de-al lui Bill Gates: ” Intellectual Property has the shelf life of a banana.”

Ne-a spus un lucru extrem de important, printre multe altele, acela că drepturile morale nu pot fi vândute şi nici licenţiate!

Radu Dumitru a vorbit despre vânzările afiliate, afilierea fiind o colaborare benefică între bloggeri şi cititorii săi.

Afilierea bună se face prin reviw-uri, analize, comparaţii, semnalarea unor promoţii şi reduceri etc.

 Mihai Zmenta este un tip din Baia Mare, cu un accent drăguţ care îl defineşte.  După ce şi-a terminat prezentarea, am putut să stăm un pic de vorbă cu el, să îl întrebăm câte ceva.

– a fost blogger timp de 4 ani de zile, dar a renunţat din lipsă de timp

– acum este vlogger pe Youtube (http://www.youtube.com/user/zmentavideoblog/about) şi fotograf

– îi place ceea ce face

– ignoră persoanele care nu au bun simţ şi i se adresează vulgar, fiind conştient că nu toţi îl agreează

– este un tip deschis, simpatic şi zâmbăreţ

zmenta

După micro-conferinţă a urmat Gala Webstock Awards, iar apoi un after party, organizat de Staropramen, prilej de relaxare şi socializare din plin!

Anunțuri

2 gânduri despre “Webstock – partea a II a

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s