Tupperware şi noua campanie de testare

Tupperware este o companie ce își propune economisirea resurselor planetei, înlocuind pet-urile ( sticle și caserole din plastic de unică folosință ) cu sticle eco reutilizabile din plastic pur, medical și cu vase din plastic garantate pe viață.

Compania Tupperware este cunoscută și apreciată în 140 de ţări de peste 100 milioane de clienți în fiecare an.

Aşa cum m-a obişnuit, BlogalInitiative propune o nouă campanie de testare a unor produse. Ca şi blogger, am privilegiul de a testa unele dintre ele ( în limita stocului disponibil).  De data aceasta voi testa o sticlă ECOLOGICĂ de 500 ml, care arată cam aşa:

De când mă ştiu, reciclez. Mai mult hârtie, decât plastic sau sticlă, e adevărat. M-am obişnuit aşa încă din şcoala generală, când eram obligaţi să aducem cât mai multă maculatură. Recunosc că oarecum mi-a prins bine acest obicei. Şi acum strâng maculatura ce nu-mi trebuie şi o trimit direct la reciclat.

Revenind la campanie şi la sticla mea minunată, din cate am înţeles, aceasta este foarte practică, în sensul că:

– este rezistentă

– se poate folosi în loc de termos, fiind izolată termic şi păstrând lichidul la o temperatură constantă

– are un sistem de închidere/deschidere uşor de folosit

– este recilcabilă ( trebuie să ne gândim şi la natură, nu ?)

După ce o voi primi, am timp 4 zile pentru testare, după care voi reveni cu un review, pentru a confirma calităţile ei.

Şi cum mie îmi plac provocările şi lucrurile noi, abia aştept să o folosesc!

Lasă un răspuns

