Binecuvântare

Binecuvântare să te am ca mamă. Binecuvântare că eşti lângă mine. Binecuvântare că mă iubeşti. Binecuvântare că mă ocroteşti. Binecuvântare că mă ajuţi. Binecuvântare că mă înţelegi. Binecuvântare că mă cerţi. Binecuvântare că mă ierţi. Binecuvântare că mă inspiri. Binecuvântare că mă susţii. Binecuvântare că exişti. Te iubesc, mami! La mulţi ani!

Să-mi trăieşti 1000 de ani, să mă bucur de tine, să te iubesc, să mă contrazici, să mă strângi în braţe ca în fiecare dimineaţă, după-amiază şi seară, să râd şi să plâng cu tine. Să fii aici. Tot timpul.

Melodia asta e pentru tine!

Asta e poza mea preferată cu tine. E de mulţi ani şi asta o face specială, de nepreţuit.

La muuuulţi ani !!!

Un gând despre “Binecuvântare

Lasă un răspuns

