Fericirea

Ce este fericirea?

Câteodată are nume, câteodată nu. Poţi să o simţi, să o trăieşti, să o respiri. Cu toţii o căutăm, cu toţii o vrem.

Mulţi aleargă după fericire acolo unde nu e: în lucrurile materiale. Fericirea se trăieşte diferit, de la om la om. Unii sunt conştienţi de ea, alţii nu. Mulţi o consumă ca atare, alţii o savurează şi se bucură de ea în fiecare clipă. Fericirea vine din interior, dar şi din afară. Fericirea se deghizează în lucruri pe care nu le putem înlocui cu nimic. Lucruri, momente sau stări unice, de neînlocuit.

Ce mă face fericită? Sunt multe lucruri care mă fac fericită.

–  să fiu alături de cei dragi mie

– să ascult muzica preferată (îmi dă întotdeauna o stare de bine şi mă relaxează)

– să mă uit la un film bun

– să privesc noaptea  cerul plin de stele

– să port o conversaţie cu cineva drag

– să mă plimb

– să cânt

– să dansez

– să râd ( în fiecare zi)

– să văd oameni fericiţi (îmi transmit un vibe bun)

– să citesc ceva ce-mi place

– să visez ( absolut tot ce îmi doresc)

– să îi ajut pe alţii

– să învăţ lucruri noi şi interesante

– să călătoresc

Şi acestea sunt doar câteva. Sunt lucruri simple, neimportante pentru alţii, esenţiale pentru mine.  Cu toţii avem momente în care ne simţim fericiţi, important este să ne şi menţinem aşa cât mai mult timp posibil.

Pentru cei care nu ştiu ce anume îi fac fericiţi, îi invit să ia parte la conferinta.ipf.ro.

Aceasta are loc pe data de 4 şi 6 octombrie la Universitatea Romano-Americana, pe Bulevardul Expoziției 1B , sector 1, in Bucuresti.

La conferință vor vorbi experți din Anglia, USA, Japonia si Chile.

Participă la prima Conferinţă despre Fericire din România şi lasă-te inspirat! 

5 gânduri despre “Fericirea

  1. iti doresc sa gasesti fericirea in fiecare zi, sa zambesti chiar si atunci cand iti va fi greu si sa nu renunti niciodata la ea ! pupam frumoasa scriitoare si ne e tare dor de voi !

    Apreciază

  2. Candva, un copil mi-a spus: fericirea e ceva…asa…care vine din aer. Nu stii cand vine, de unde vine si nu stii cand s-a dus… Probabil ca ei,copiii, au cea mai corecta perceptie a fericirii, pentru ca e un sentiment pur, iar ei, copiii, sunt puri. Ar trebui sa ascultam mai des de intelepciunea lor si sa ne lasam sa ne traim fericirea clipa de clipa. Asa putem deveni mai buni, mai frumosi si mai curati.

    Apreciază

    • Aşa este. Copiii sunt singurii care spun adevărul în astfel de situaţii şi avem multe de învăţat de la ei, fie că suntem adulţi sau bătrâni. Copiii ne dau lecţii de viaţă în fiecare zi şi la ei găsim răspunsurile pe care le căutăm de cele mai multe ori.

      Apreciază

Lasă un răspuns

