Back !

Hello, hello!

Se pare că vacanţa aceasta m-a cam luat prin surprindere şi am fost mult mai ocupată pe plan personal decât mă aşteptam. Din acest motiv nu am avut timp să mai intru pe aici… dar, ce credeţi?  I’m back! 😀

Deşi a trecut destul de mult timp de când nu am mai scris, (din lipsa timpului, evident) în minunata mea vacanţă am reuşit să dau o fugă până la mare (Bulgaria), să mă relaxez. Mi-au prins bine câteva zile de linişte pe care le aşteptam de mult.

Şi cum au fost nişte zile superbe, am zis să fac şi nişte poze pe măsură… până la urmă cu asta rămânem: cu amintirile!

IMG_0127

IMG_0483

IMG_0012

IMG_0097

IMG_0254

IMG_0307

IMG_0388

2 gânduri despre “Back !

Lasă un răspuns

