La mulţi ani, copii!

Fie că suntem copii, adolescenţi sau oameni ” mari ” (aşa cum îmi place mie să spun), această zi ne este dedicată nouă!
O zi frumoasă care ne aduce aminte de copilărie, de clipe care ne fac să zâmbim şi să ne bucurăm de fiecare moment!

1 iunie. O zi pe care o aşteptam cu nerăbdare atunci când eram mai mică, nu pentru că primeam cadouri, ci doar gândul acela că e ziua mea şi a tuturor copiilor în general, mă binedispunea. Şi cum această zi era una de răsfăţ, peste tot vedeam copii veseli alături de părinţii lor, prin parcuri sau cofetării. Nu îmi aduc prea bine aminte dacă înainte erau la fel de multe opţiuni de activităţi ca şi acum, dar cert este că în ziua de astăzi ai de unde alege: de la ateliere de creaţie, la concerte în aer liber sau sesiune de face painting. Eu m-am tot uitat pe diferite invitaţii, iar cele mai interesante şi educative mi s-au părut acestea:

Parcul Cişmigiu: Ateliere de parenting ale Salvaţi Copiii România (12:00 – 18:00) + Concert CRBL (20:00) – mai multe detalii aici
Clinceni : show aviatic pentru copii oferit de Aeroclubul României, începând cu ora 10:00 (intrarea este liberă iar accesul se va face începând cu ora 08:30)
Parcul Herăstrău: demonstraţie inedită de dresaj canin şi ecvestru susţinută de Jandarmeria Română
– Acces gratuit la Grădina Zoologică (doar pentru copii)
Plaza România: manifestări sportive, precum: competiţia de şah pe licee, demonstraţii de rugby tag, cricket, scrimă, dansuri ritmice şi multe alte activităţi sportive interesante şi atractive pentru copii (14:00) + super-concert: Smiley şi Andreea Banică (20:00)

Bineînţeles, mai sunt multe altele. Din punctul ăsta de vedere, regret că nu mai sunt atât de mică ca să pot participa. În orice caz, sunt multe metode prin care putem să ne petrecem această zi specială. Şi că tot a venit vorba de copilărie, mi-am adus aminte de cum era acum ceva timp, când:

– nu aveam telefoane atât de performante ca şi acum şi nici Facebook-ul care să ne ocupe tot timpul
– ne jucam în faţa blocului şotronul, de-a v-aţi ascunselea, măgăruşuşul, flori,fete sau baieti, adevar sau provoare şi muuuulte altele care acum văd că nu prea se mai practică
– desenam cu creta colorată pe asfalt (câţi mai fac asta?)
– mă uitam le desene frumoase (Tom & Jerry – a rămas preferatul meu), nu la toate porcăriile care sunt acum la TV
– nu era atâta ură, tupeu şi lipsă de bun simţ cum văd în ziua de azi de la puştii de generală până la cei de liceu

Şi ar mai fi multe, dar rămân pentru mine, ca amintiri frumoase.

copilarie

Chiar dacă am crescut, în suflet trebuie să ne rămână copilul din noi. Acea bucăţică de nebunie copilărească pe care să o folosim pentru a ne bucura din nou, ca atunci când eram mici!

Aşasar nu uitaţi că atât timp cât aveţi părinţi, rămâneţi nişte copii!
LA MULŢI ANI !

Lasă un răspuns

