Review

Am promis cândva, nu chiar demult, că voi face un review la caietul Skag AR, despre care am scris aici.

Mai întâi trebuie să le mulţumesc, că aşa e frumos. Ţin să precizez că imediat după publicarea articolului, mai precis după doar o zi, m-am trezit cu fan curierul acasă. Pentru că nu am vrut să îmi aleg modelul, supriza a fost mult mai mare şi chiar mă caracterizează.

Hmmm, da! Un leopard! De ce zic că mă caracterizează ? Simplu:

– Leopardul este vestit pentru capacitatea sa de adaptare. Acelaşi lucru îl pot spune şi despre mine. Mă adaptez destul de uşor în diferite medii.

– Leoparzii sunt animale nocturne. Da, bine…şi eu îmi pierd adesea nopţile. Suntem pe aproape.

– Îi place să vâneze. Şi mie. Vânez tot timpul informaţii şi chestii inedite.

La restul aptitudinilor nu mă mai bag, diferă destul de mult. În orice caz, alegerea se pare că a fost inspirată.

Şi dacă tot lăudam acest caiet, iată şi reviw-ul video :

`Sunt foarte mândră de el. Păi hai să fim serioşi, cine mai are un leopard care aleargă la el pe birou?

Lasă un răspuns

