Necuvântătoarele au talent

După cum ştiţi, Bruno Icobeţ a câştigat finala sezonului 3 de la Românii au talent, împreună cu cei 3 prieteni ai lui: Blue, Ozzie şi Jay.

Blue, Ozzie şi JayCiteste mai mult: adev.ro/mmlfzl
Blue, Ozzie şi JayCiteste mai mult: adev.ro/mmlfzl
Blue, Ozzie şi JayCiteste mai mult: adev.ro/mmlfzl
Blue, Ozzie şi JayCiteste mai mult: adev.ro/mmlfzl
Blue, Ozzie şi JayCiteste mai mult: adev.ro/mmlfzl

Am urmărit cu mare nerăbdare atât semifinala, cât şi finala, ca să le pot vedea numerele lor incredibile. Şi de fiecare dată îmi dădeau lacrimile pentru că mi-am dat seama că legăturile dintre un om şi un animal pot trece dincolo de limite. Aici nu mai e vorba de câine şi stăpân, ci de o prietenie extraordinară, de o comunicare specială, de dăruire, de iubire faţă de un suflet care te ascultă întru totul.

Nu oricine are harul domnului Bruno, un om simplu căruia i se citeau bunătatea şi blândeţea pe chip. Am văzut multe critici aduse la adresa sa, ca de exemplu: „e doar un dresor, nu merita să câştige” sau „sunt mulţi dresori în lume”. Da, sunt mulţi dresori în lume, la fel cum sunt şi mulţi cântăreţi, magicieni, dansatori sau acrobaţi. Dar acest om a venit cu ceva diferit. Să comunici cu nişte patrupede doar din priviri, iar ele să înţeleagă, nu e chiar aşa uşor. E clar o conexiune specială.

Mie cel puţin nu mi-au plăcut numerele de circ. Absolut deloc. Nu le văd locul la un astfel de concurs. Ok, e multă muncă la mijloc, nu contest asta, dar sunt antrenaţi pentru aşa ceva, au ani de muncă în spate iar asta nu mi se pare chiar un talent, să faci acrobaţii. Nu toată lumea poate, dar e clar mai multă muncă decât talent.

În orice caz, eu mă bucur sincer că au câştigat, meritau !

Bruno Icobeţ

Lasă un răspuns

