Plăceri ascunse şi descoperite pe parcurs

Nu ştiu de ce, dar unele reclame îmi plac de mor. Altele mă fac să râd, iar altele să plâng. De asemenea sunt şi reclame care nu mă fac să simt nimic, nu mă impresionează, nu îmi plac, dar nici nu îmi displac … pur şi simplu mă lasă rece.

Pe de altă parte, sunt reclame care nu îmi plac în mod deosebit, dar mă cuceresc melodiile de pe fundal. Sunt părţile acelea dintr-o melodie pe care nu ai ascultat-o niciodată, dar te cucereşte încă de la primul contact.

Hmmm bun. Am tot dat peste astfel de reclame, iar primul impuls pe care l-am avut a fost să reţin câteva cuvinte din melodie, după care să dau buzna la pc şi să tastez cuvintele memorate în speranţa că voi găsi melodia. De multe ori găseam, dar de şi mai multe ori rămâneam dezamăgită şi singura soluţie să mai pot asculta melodia respectivă era să urmăresc reclamele.

Şi nimic nu e mai enervant decât să stai şi să te uiţi la toate reclamele date la Tv. Chiar şi la cele mai proaste.

În fine, ideea e că de câteva zile, săptămâni, poate chiar şi luni, ascult melodia asta.

Melodia asta e din reclama aceea la pastele Barilla. Nu ştiu cât de reuşită e şi nici nu am stat să o analizez prea mult. Ideea e că am rămas cu ea în cap şi o tot ascult de ceva timp. Sună bine, e în italiană… şi am zis să o ascultați și voi, poate vă place. Sau poate o știți deja.  😀

Lasă un răspuns

