La mulţi ani, Florii!

Pentru că astăzi sunt Floriile, ţin să le urez un sincer „La mulţi ani!”, multă sănătate şi cele mai frumoase gânduri celor mai importante persoane pentru mine. Prima este mama mea, floarea mea, căreia îi doresc să rămână veşnic tânără şi la fel de frumoasă, apoi îi doresc naşei mele Tyna, tot binele din lume şi multă fericire alături de cei doi îngeraşi ai ei: Alexia şi Sofia.

Pentru că nu pot să uit de cei 4 ani de liceu petrecuţi împreună, atât cu bune, cât şi cu rele, o pup tare, tare şi pe Geanina, care continuă să îmi fie alături şi astăzi! La mulţi ani draga mea, tot binele din lume şi pentru tine!

La mulţi ani şi ţie, Andrei! Să realizezi tot ceea ce îţi propui şi să ajungi acolo unde îţi doreşti!

Şi nu în ultimul rând, la mulţi ani frumoşi tuturor celor care astăzi îşi serbează onomastica! La mulţi ani, florilor!

O zi plină de soare vă doresc!

2 gânduri despre “La mulţi ani, Florii!

Lasă un răspuns

