Vorbe simple pentru timpuri noi

„Dacă ai avea puterea, ce ai dărui tu oamenilor?”

Această întrebare bine gândită a dat naştere unui proiect frumos, numit „Vorbe simple pentru timpuri noi”. Un proiect realizat de Bogdan Vetu cu ajutorul lui  Alex Ivan (Video&Production) şi al lui Robert Enache (Sound Assistant).

Proiectul, din câte am observat, a generat reacţii sincere şi în mare parte pozitive. Oamenii au stat un pic să se gândească la acele lucruri pe care ei le-ar dărui altora, acele lucruri pe care şi le-ar dori să le vadă mai des (zâmbete, răbdare, respect, înţelegere, dragoste, bunătate) sau cărora lor le lipsesc (sănătate, bani, mulţumire sufletească).

Aveţi mai jos cele două clipuri cu răspunsurile şi reacţiile oamenilor:

Partea I: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B_ZmIHRI0q8#!

Partea a II- a: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dr1YpUUTM1U#!

Am stat şi eu să mă gândesc la întrebarea asta şi mi-am dat seama că lucrurile mici sunt cele cu adevărat importante. Mi-am dat seama că degeaba avem bani, dacă nu avem sănătate. Degeaba încercăm să fim ceea ce nu suntem, degeaba purtăm răutăţi în suflet şi acţionăm din frustrări, degeaba bârfim şi suntem răutăcioşi unii cu alţii. Sunt lucruri în viaţă mult mai importante, cărora nu le acordăm suficientă atenţie. Uităm să mai fim copii sau în multe situaţii nu gândim cu maturitate. Credem că suntem mai presus de ceilalţi, dar uităm de fapt de unde am plecat. Îi jignim pe ceilalţi, fie prin vorbe, fie prin fapte, fără să ne dăm seama că rănim.

Uităm să zâmbim, să iubim, să fim mai răbdători. Uităm să îi ascultăm pe ceilalţi. Trecem prin viaţă în cea mai mare grabă şi uităm să ne bucurăm de momentele frumoase.

Ar trebui să ne gândim mai des la aceste aspecte și să dăm șansa fiecărei zile din viața noastră, să fie cea mai frumoasă!

Smile :)

Tu ce ai dărui oamenilor?

Lasă un răspuns

