Mândră de un loc III

Da, da, da ! Mândră de echipa mea unită, organizată şi devotată.

Am participat astăzi la Travel Hunt-ul Cultural – Global Village (super experienţă !!!). Înarmaţi cu haine groase, o super umbrelă (care nu ne-a folosit pentru că din fericire nu a plouat), cu un pic de mâncare ( nişte biscuiţi, sticksuri si gumă ) dar cu muuuult chef de adrenalină şi voie bună, am străbătut al nostru frumos Bucureşti in lung şi-n lat, în căutare de ‘comori’.

În lunga noastră călătorie, am avut de „vizitat” locuri precum : Biblioteca Naţională, Caru`cu bere, Hotelul Intercontinental, Ateneul Român, Hanul lui Manuc, Casa Presei Libere, Institutul Cervantes sau Palatul Copiilor.

8-9 indicii, dintr-un total de 15. Toată treaba asta trebuia încadrată in 3 ore fix.  Din păcate nu am putut viza toate cele 15 locaţii, dar cele 9 ne-au adus pe un frumos loc III.

Ţin să precizez (a.k.a să mă laud) că în total am fost peste 30 de echipe, echivalentul a peste 150 de persoane. Aşadar, efortul depus a ieşit la iveală. Prin efort a se înţelege: fuga printre oameni, maşini şi alte obiecte care ne ieşeau în cale, organizarea rapidă, dar şi încadrarea în timp, care s-a dovedit a fi extrem de importantă.

Sincer, a fost o experienţă frumoasă, care m-a  ajutat să îmi cunosc un pic mai bine colegii, să imi dau seama cât de importantă este organizarea într-un grup/colectiv şi, de asemenea, să descopăr cât de frumos este să te distrezi şi în alte moduri decât cele obişnuite până acum.

Intercontinental

DSCN7940

Toate bune şi frumoase până mâine, când febra musculară şi oboseala îşi vor face de cap. De fapt, cred că au început deja 😀

3 gânduri despre “Mândră de un loc III

  1. A fost o experienta UNICA. E prima data cand particip la asa ceva si mi-a placut. Pentru mine castigul a fost ca mi-am vazut generatia in actiune. Uniti, sinceri, energici, increzatori, pusi pe fapte mari si bune, voiosi si determinati. Suntem o generatie frumoasa care sper din tot sufletul sa faca treaba buna. Sa darame vechile conceptii cu care am trait noi (ca omenire) timp indelungat.
    Visez prea departe? Bat campii? Dragilor, anul 2013 e inceputul unei noi epoci de aur, unei noi Renasteri.
    Enjoy it and stop acting like coach potatoes! Suntem unicii creatori ai vietii noastre palpitante! 🙂

    La cat mai multe colaborari dinamice si creative! Free your inner spirit!

    Apreciază

Lasă un răspuns

