19 ani frumoşi !

A mai trecut un an din viaţa mea, primul din viaţa de majoră şi tot primul ca studentă. Acum începe altul, care, sper să fie mai productiv, mai incitant şi mai interesant.

Nu-mi doream nimic special de ziua mea, nimic material.

(şi totuşi am primit :D)

În schimb, pe viitor îmi doresc sănătate, pentru că asta este cel mai important, îmi doresc energie pe care să o pot risipi cu folos şi îmi mai doresc multă imaginaţie. Imaginaţie care să mă ajute să-mi duc până la capăt planurile.

Pe de altă parte, ţin să le mulţumesc celor care mi-au transmis urările lor de bine, indiferent că sunt persoane pe care le cunosc şi la care ţin (familie, prieteni sau colegi), fie că nu le cunosc deloc. Gândurile bune sunt întotdeauna bine-primite de către mine, deoarece îmi umplu sufletul de energie şi stare de bine.

Aşa că vă doresc şi vouă tot atâtea gânduri bune, câte am primit eu. Să aveţi parte de tot ceea ce vă doriţi în viaţă şi să fiţi iubiţi!

PS: Având în vedere că încă sunt în sesiune, nu prea îmi permit să pierd timpul, dar mi-am furat câteva minuţele ca să vă pot mulţumi aşa cum trebuie.

xoxo !

2 gânduri despre “19 ani frumoşi !

Lasă un răspuns

