3, 2, 1

Încă puţin şi 2012 va rămâne istorie. Zilele lui sunt numărate.

Ha, ha, ce sadic a sunat!

Trecând la lucruri serioase, trag linie şi încep să cântăresc lucrurile bune pe care mi le-a adus acest an, dar şi pe cele rele. Pun în balanţă realizările mele, dorinţele împlinite pe de-o parte şi eşecurile pe cealaltă parte. Dar nu, fără eşecuri. Nu am avut parte de aşa ceva, poate doar de lecţii de viaţă. Da, aşa este mai corect spus, pentru că din fiecare încercare pe care am avut-o şi nu mi-a reuşit, am constatat că nu am avut nimic de pierdut, ci din contră, am avut numai de câştigat. Ce? Experienţe, informaţii, cunoştiinţe, poate chiar prietenii. Plus de asta, 2012 a fost anul în care mi-am făcut curaj şi m-am apucat de „blogguit”.

Într-o oarecare măsură a fost un an bunicel, cu experienţe şi emoţii trăite la maxim (printre care Bacul şi admiterea la facultate). Cu siguranţă pentru mine 2012 rămâne un an plin de amintiri frumoase, trăite lângă oameni dragi şi frumoşi.

Anul ce bate la uşă doresc să fie unul mai bun. Mai bun pentru toţi, dar mai ales pentru mine. 😀  Am planuri mari şi vreau să le realizez, sau măcar să încerc. Nu stau să le înşirui pentru că voi vorbi despre ele pe parcurs, dar sper să am timp pentru toate.

În scurta vacanţă care a mai rămas, sper să vă relaxaţi aşa cum ştiţi mai bine, să vă pregătiţi sufleteşte (şi nu numai) pentru anul ce ne aşteaptă. Un an care presimt că va fi plin de provocări.

Numai bine !

101_01674

Lasă un răspuns

