Provocare

Observ că Simona s-a cam săturat să audă/citească dulcegării despre Crăciun, iar eu în schimb aş scrie în continuu despre asta. Aşa că s-a gândit să îmi plaseze  o leapşă drăguţă, pe care, desigur, o accept cu mare drag. Motivul este unul simplu: mă face să deapăn amintiri plăcute.

Care a fost cel mai frumos Crăciun din copilăria ta?

Nu am unul nominalizat. Toate au fost frumoase în felul lor, pentru că m-am bucurat de fiecare dată.

Care este cel mai frumos Crăciun recent?

Cel de anul trecut.

● Care a fost colindul tău preferat în copilărie?

Domn domn să-nălţăm.

Care este colindul tău preferat în ziua de azi?

Am multe preferate, dar dacă trebuie să zic doar unul, norocosul este  „Last Christmas”.

Care a fost filmul tău preferat de Crăciun, în copilărie?

Cu siguranţă seria „Singur acasă”, pe care încă o urmăresc cu aceaşi plăcere de fiecare dată.

Care este filmul tău preferat de Crăciun, în prezent?

Hmmm „Love Actually” mi se pare un film must see în perioada asta.

Cum împodobeai bradul de Crăciun când erai mic (a)?

În toate culorile posibile. Îmi aduc aminte că de multe ori puneam şi bucăţele de vată prin el şi ziceam că a nins. Sweet memories.

Cum împodobeşti bradul în ziua de azi?

Încerc ca în fiecare an să fie diferit, pe cât posibil, ca să nu mă plictisesc de el. De exemplu anul trecut l-am făcut albastru cu argintiu.

Crezi în Moş Crăciun? De ce da, sau de ce nu?

Da, cred. Chiar dacă mulţi spun că e o prostie sau că pare prea naiv etc. Şi consider că atunci când încetezi să mai crezi, îţi pierzi totodată copilăria.

Îţi place reclama clasică Coca Cola, cea cu Sărbătorile Vin şi camioanele luminate?

Da, cred că este printre cele mai frumoase reclame de Crăciun, însă acum asta mi se pare cea mai frumoasă

Unde este (sau unde ar fi) locul perfect pentru a petrece zilele de Crăciun?

Nu ştiu unde ar putea fi locul perfect. Pentru mine oriunde aş fi cu cei dragi de Crăciun, s-ar transforma instant în „locul perfect”.

● Brad artificial sau natural?

Natural, îmi place să simt mirosul bradului în casă, însă acum am artificial.

Cat de importantă crezi că este zăpadă, în preajma Crăciunului?

Cea mai importantă. Dacă nu ninge de Crăciun, eu nu simt că e Crăciunul. Serios !

● Ce înseamnă Crăciunul pentru tine?

Crăciunul pentru mine înseamnă timp petrecut cu familia, ascultat colinde all day long, lenevit la căldurică şi mult răsfăţ pe plan culinar.

Primeşti colindătorii de Crăciun?

Nu prea. Adică nu. În ziua de azi copiii nu se mai bucură atunci când primesc mere, nuci sau covrigi, ci vor bani, mulţi bani. În schimb, bunicii mei le deschid uşa tuturor colindătorilor care fac marele efort să urce până la etajul 4. Atunci mai am şi eu ocazia să îi aud cum urlă cântă.

Care este cel mai frumos cadou primit vreodată de Crăciun?

Nu prea ştiu să răspund aici. De obicei îmi place mai mult să fac cadouri, decât să primesc. Dar ca să răspund, cred că un parfum pe care mi-l doream de mult timp.

Şi pentru că leapşa trebuie dată mai departe aşa cum e tradiţia, ea va merge laaaa : Adriana, Alex şi Andrei .

4 gânduri despre “Provocare

Lasă un răspuns

