Brrr… winter is here

Mă uit pe fereastră şi brusc îmi îngheaţă corpul…şi sângele…şi vocea. E frig, e iarnă. Stau lângă calorifer, unde e cald şi bine. Şi mă uit din nou pe fereastră şi da, aprob încă o dată că aici e bine, foarte bine.

Şi dacă tot e luna decembrie, să postăm câteva poze specifice acestei luni, zic.

img_1612

img_1613

IMG_2934

Hmmm da, poate pare ciudat, dar e adevărat. În luna decembrie, eu am struguri la geam ! 😀  Îngheţaţi, dar buni, foarte buni !

Şi dacă tot e frig afară şi miroase a iarnă autentică, eu mi-am propus ca in casă să miroasă a portocale… de fapt, a coji de portocale.

IMG_2910

…pentru că nu mă mai satur de ele, pentru că miros frumos şi pentru că mă fac să simt spiritul sărbătorilor de iarnă. Oh, iar devin sentimentalistă, dar  iubesc perioada asta a anului.

Un gând despre “Brrr… winter is here

Lasă un răspuns

