Can’t wait

Mai sunt fix 24 de zile până la Crăciun şi cu toate astea nu mai am răbdare. De 2 luni tot aştept Crăciunul. De 2 luni îmi zăpăcesc rudele şi prietenii spunându-le că abia aştept să vină. Nu ştiu de ce, dar anul acesta îl aştept mai mult decât oricând. Nu am un motiv anume, pur şi simplu asta îmi doresc. Abia aştept să stau din nou cu familia, să ascult şi să fredonez colindele, să mă relaxez, să simt spiritul sărbătorilor de iarnă. Poate pare clişeu, dar nu-mi pasă. Mă simt ca un copil care vrea o jucărie…şi o vrea acum! Nu mâine, nu peste 2 zile, acum! Vreau să vină mai repede. Iar această dorinţă a mea este alimentată şi mai intens, în fiecare zi.

Faptul că prin oraş au fost puse instalaţii de Crăciun, iar magazinele sunt încărcate de emoţia acestei sărbatori, faptul că peste tot văd globuleţe colorate, braduţi frumos împodobiţi şi copiii alergând printre standurile cu jucării, sunt de asemenea motive care au contribuit la această dorinţă. Mai este doar o lună şi deja a început forfota. Aglomeraţia din magazine, de pe stradă, parcă e mai mare ca niciodată. Îmi place. Îmi place să văd oameni în goana după cadouri, îmi place să ascult melodiile de Crăciun în difuzoare, îmi place să privesc lumea, să o analizez, să îmi imaginez trăirile fiecăruia.

Parcă şi serile au un miros specific. Mirosul iernii, al zăpezii pe care o aştept cu nerăbdare, deşi în alţi ani nu o voiam. Poate că îmi doresc să vină mai repede, ştiind că tot la fel de repede se va şi termina. Vor fi doar 3 zile. 3 zile magice, care se vor duce în câteva clipe. De aceea îmi doresc să mă bucur de ele cât mai mult, chiar dacă o fac în avans.

7 gânduri despre “Can’t wait

Lasă un răspuns

