Rainy mood

Plouă…de aseară şi până acum nu s-a oprit. Plouă cu stropi mari si reci. Toamna se instalează încet şi îşi intră serios în atribuţii. Pomii încep să îşi aplece frunzele supuse picăturilor grele de apă. Este o vreme care mă face să stau toată ziua în pat şi să dorm. Sau să stau şi să ascult muzica mea preferată, să-mi fac o cană mare de ciocolată caldă şi să mă uit la serialul meu preferat. Acestea sunt doar câteva dintre activităţile pe care obişnuiesc să le fac la început de toamnă şi nu numai.

Pentru că nu am început încă facultatea, mai am timp să mă relaxez câteva zile acasă şi să profit chiar şi de zilele mohorâte de afară, încercând să le înseninez prin activităţi plăcute.

Aici puteţi asculta în linişte, ploaia : rainy mood (pe mine mă relaxează total) 


Lasă un răspuns

