Îndemn spre fericire…

Acum puţin timp am găsit văzut această poză postată pe net. Ţin să precizez că mesajul pe care l-am citit mi-a adus un  mic zâmbet pe faţă.  Ideea de a fabrica acest tip de încălţăminte este una ingenioasă, având în vedere faptul că stârneşte automat zâmbetul oricărui trecător.

 Voua ce vă inspiră imaginea de mai sus ?

Un gând despre “Îndemn spre fericire…

  1. Mie una imi inspira libertate si o atitudine : „uita tot ce-i rau, zambeste si nu fi stresat” :)) ; vreau si eu papuci asa, probabil m-ar ajuta sa-mi schimb starea de spirit atunci cand am nevoie 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

