Emoţii la admitere

                   În sfârşit a trecut şi Bacul. Perioada aceea din viaţa oricărui licean de la sfârşitul clasei a XII-a. Eram fericită, il luasem cu brio şi nu credeam că va mai exista vreodată un moment la fel de stresant, exprimat de un amalgam de sentimente ( emoţie, bucurie dar şi tristeţe).   Nu după mult timp, a venit şi rândul admiterii la facultate. Cu o săptămână înaintea admiterii mă simţeam epuizată şi fără niciun chef de învăţat. Tot ce imi doream era să dorm, să recuperez nopţile albe pe care le petrecusem învăţând. Am incercat să mă mobilizez pe cat de mult am putut. Admiterea la facultate se dădea la limba română: o parte de gramatică, o naraţiune şi în sfârşit un text argumentativ. Respectiva săptămână am petrecut-o făcând eseuri zi de zi, dar şi exerciţii de gramatică .

                 Vine şi ziua examenului. Aveam emoţii mai mari decât la Bac. Nu ştiam cum va fi atmosfera sau dacă mă voi descurca.. Ziua începuse destul de prost. Nu găseam facultatea unde eram repartizată iar acest lucru mă stresa şi mai rău. După câteva întrebări puse în grabă unor trecători, ajung la timp la facultate. Intrarea în săli se face la ora 10 teoretic şi 10 jumate practic, iar examenul trebuia să înceapă la ora 11.  Amfiteatrul era imens. Mă uitam în jurul meu şi vedeam sute de elevi (poate viitori studenţi) care aşteptau cu nerăbdare subiectele. Trece o oră iar subiectele nu mai ajung. Eram obosită, nervoasa şi stresată. Mă plimbam pe holurile facultăţii şi credeam că este doar o glumă proastă. În jurul orei 12 şi jumătate suntem chemaţi în sală şi rugaţi să ne aşezăm la locurile noastre, deoarece au ajuns subiectele. Acestea sunt deschise la ora 12:30.  Examenul durează 3 ore. După 3 ore de examen am aşteptat încă o oră până s-au strâns lucrările. Am plecat de la facultate la 16:40.  A  fost una dintre cele mai obositoare zile din viaţa mea. După a urmat o lungă săptămână în aşteptarea rezultatelor. Nu credeam că îl voi lua, având în vedere gradul destul de scăzut al pregătirii mele dar şi oboseala care pusese stăpânire pe mine. Ziua în care am aflat rezultatele a fost, de asemenea stresantă. Când am aflat că am intrat, am simţit o bucurie greu de exprimat în cuvinte. Simţeam că toate eforturile mele au meritat pentru că am intrat la facultatea pe care mi-am dorit-o, aşa că nu imi mai rămânea decât să mă bucur de vacanţăăăăăă !

Un gând despre “Emoţii la admitere

Lasă un răspuns

